Klachten

Klachten

Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Goede behandelingen, materialen en administratie zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg. Een goede klachtenbehandeling hoort daar ook bij.

Ik ben ontevreden. Wat nu?

Bent u ontevreden over de bejegening, behandeling of rekening van uw tandarts? Dit is wat u eraan kunt doen. Als gevolg van de Corona-uitbraak is de reactietermijn van de KNMT mogelijk langer.

Stap 1. Ga in gesprek met uw tandarts

Vraag om een verhelderend gesprek met uw tandarts. Meestal lost dit al veel op. U kunt aangeven waarover u ontevreden bent. De tandarts kan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de tandarts belangrijk om te weten dat u een probleem heeft. U kunt dan samen afspraken maken over een oplossing.

Stap 2. Neem contact op met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)

 

Leave a Reply

We maken gebruik van cookies op deze website zodat we u beter van dienst kunnen zijn met onze services. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring aan te bieden. Als u doorgaat met het gebruiken van deze website zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze regel. Wat is een cookie? Een cookie is een klein bestand dat met pagina's van deze website (en/of flash-applicaties) wordt meegestuurd. Het wordt door uw browser op de harde schrijf van uw computer opgeslagen. Hierdoor wordt uw computer herkent bij een bezoek aan onze website.

Afsluiten