Klachten

Klachten

Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Goede behandelingen, materialen en administratie zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg. Een goede klachtenbehandeling hoort daar ook bij.

Klachtenregeling

Een gesprek met uw tandarts kan vaak verheldering geven. U kunt uw ongenoegen kenbaar maken en uw tandarts krijgt de mogelijkheid om het hoe en waarom van de behandeling uit te leggen. Meestal is dit afdoende en wordt samen tot een oplossing gekomen. Mocht u met uw tandarts hierna toch niet uitkomen, dan kunt u zich tot de ANT wenden. Wij zijn aangesloten op de ANT-klachtenregeling. www.ant-online.nl

De ANT heeft een klachtenregeling die voldoet aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector (WKCZ) stelt.

ANT LONG

Leave a Reply

Facebook

We maken gebruik van cookies op deze website zodat we u beter van dienst kunnen zijn met onze services. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring aan te bieden. Als u doorgaat met het gebruiken van deze website zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze regel. Wat is een cookie? Een cookie is een klein bestand dat met pagina's van deze website (en/of flash-applicaties) wordt meegestuurd. Het wordt door uw browser op de harde schrijf van uw computer opgeslagen. Hierdoor wordt uw computer herkent bij een bezoek aan onze website.

Afsluiten